تماس با ما

با ما در ارتباط باشید.


اطلاعات تماس

از طریق روش های زیر با ما در ارتباط باشید.

آدرس

ایران - مازندران - بابلسر

تلفن تماس

0936-578-3818

پشتیبانی فنی

0936-938-8905

ایمیل

info@hermanostudio.ir

همواره در کنار شما

ما همواره قبل از ارائه ی خدمات در حین ارائه ی خدمات و پس از ارائه ی خدمات در کنار شما هستیم. برای آشنایی بیشتر با ما میتوانید از لینک زیر در مورد ما بیشتر بدانید.

سوالات پرتکرار

سوالات متداول

اگر پاسخ خود را در بخش سوالات متداول نیافته اید، از طریق فرم تماس و یا اطلاعات تماس واقع در بالای صفحه به صورت مستقیما با ما تماس بگیرید.

با رجوع به قسمت تعرفه ها میتوانید به صورت آنلاین خدمات متناسب با نیازتان و همچنین پکیج های از قبل آماده شده را ببینید.

با توجه به ماژول های درخواستی مشتریان و طراحی جزییات وبسایت متفاوت است اما به طور میانگین بین 14 روز تا 45 روز میانگین مدت زمان ارائه ی یک وب سایت توسط ما می باشد.

با توجه به ارائه ی خدمات مختلف توسط همکاران عزیز در دیگر شرکت ها، تیم ما فقط از محتوای موجود در سایت شما بهره میبرد و از استفاده از کدهای همکاران معذور می باشیم. ضمن اینکه پشتیبانی انواع سایت توسط تیم هرمانو پذیرفته می شود.

بله – تیم هرمانو با انجام پروژه های موفق بین المللی قادر به ارائه ی خدمات به تمام نقاط جهان می باشد.

بله – تیم هرمانو قادر به طراحی سایت به انواع زبان های بین المللی اعم از انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، عربی و… می باشد.

بله – تیم ما پس از ارائه ی خدمات به مدت یک سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه میکند و پس از آن پشتیبانی شامل هزینه میباشد. ضمن اینکه پشتیبانی تولید محتوا و ارائه ی مطلب به صورت خدمات نیز پذیرفته می شود.

البته – سایت های طراحی شده توسط وب سایت های هرمانو بر بستر قدرتمند وردپرس شکل گرفته و کاملا ریسپانسیو (واکنش گرا) میباشند . سازگاری کامل با موبایل و تبلت دارند.

بله – تیم هرمانو هم در قسمت طراحی قالب برای شبکه های اجتماعی نیز اینستاگرام، هم در تولید محتوا و نیز در قسمت کمپین های تبلیغاتی میتواند به شما کمک کند. کافیست همین امروز فرم مشاوره ی رایگان مشاوره رایگان را تکمیل کنید.